"" Purple Area: I gränslandet mellan ute och inne

fredag, april 20, 2007

I gränslandet mellan ute och inne

Det finns en hel del möbler som man kan ha både inne och ute. Valet beror helt på eget tycke och smak. Kanske något att fundera på när vi nu snart är på väg ut på våra terrasser och balkonger.

Den här stolen 'Chair One' från Magis går att använda även utomhus. Skulpturalt häftig med lite spindelmankaraktär och snygg betongfot.


Taform har mycket fint i betong och det här fågelbadet 'Fly' är en av mina favoriter.


'Scatter Bench' designad av Louise Hedström för Nola.
.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ville bara säga att jag tycker din sida och bilderna är kanon!!
Bra jobbet!
Trevlig helg!

MVH Sandra

Anonym sa...

Fly var ju bara helt underbart! Skitsnyggt! :)

Trevlig kväll!

JULIEK sa...

Spennende saker : )

JULIEK sa...

Konstigt. Jag la igjen en kommentar på ett av innleggen under igår der jag skrev at det var bra at du nu får fixat ditt kamera. Hittar inte den igjen, den er bara borta, konstigt.

Anonym sa...

Visst, och när det kommer riktigt mycket folk och regnet överraskar (?), bär man in trädgårdsmöblerna :)

Anonym sa...

Förlåt, Julie, jag tog bort hela det inlägget med kommentarer och allt. Detta pga att sajten jag hänvisade till är under uppbyggnad och jag har blivit ombedd att avvakta. Jag läste i alla fall ditt inlägg och när det gäller kameran så hade den fått en stötskada som hade satt hela den manuella funktionen ur spel. Här gick jag och trodde att jag var dum men det visade sig att det var fel på kameran.

Anonym sa...

Många läckra saker! Fågelbadet var helt underbart!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...