"" Purple Area: Guld och gröna skogar

fredag, oktober 19, 2007

Guld och gröna skogar

Tyska Elle Decoration har inför den stundande julen satt ihop ett reportage som ska ge lite nostalgiska känslor av doftande granar och glänsande utsmyckningar. Oväntade kombinationer som natur, djur i kontrast med guld känns aktuellare än någonsin. Dessa bilder har i sin trendighet nästan blivit mer festlig konst än inredning.

The Elle Decoration in Germany show these images to give us nostalgic thoughts of Christmas. The surprising combination of nature, animals in contrast to gold feels like a trend at the moment. These images are more like artpictures than interior decoration.



7 kommentarer:

Anonym sa...

GALET coolt!!!
Du din mästare på att finna det DÄR! :D

Anonym sa...

Jag blir helt mållös, underbart läckert :)

Handplockat sa...

Men vilken mix och bilder hel läckert

ha det bäst

Anonym sa...

Jag fastnade en bra stund tittandes på bilderna. Underbart häftiga!!

Anonym sa...

Ha, ha, jag skrattar när jag ser Hanneles kommentar, jag tänkte att hon skulle gilla det! :-) Själv tycker jag det är gräsligt. :-) (för så får man väl lov att säga också va!?)

purple area sa...

Pethra, såklart, det är väl meningen att man ska säga vad man tycker. Inga guldkulor i granen till jul då?

Anonym sa...

JOO, guldkulor i granen vill jag ha, men inga guldtomtar eller guldrenar! Jag glömde bort det vackra i min iver att skriva om det andra. ;-)

Och det hela var väldigt vackert fotograferat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...