"" Purple Area: Bland svartvita bilder och körsbärsblommor

måndag, februari 04, 2008

Bland svartvita bilder och körsbärsblommor

Fotograf Birgitta Wolfgang Drejer har medverkat i flera böcker bl a Nordljus och Nordliv men även i flertal inredningsreportage. Dessa karaktäristiska bilder kommer från hennes hemsida.


Photographer Birgitta Wolfgang Drejer have been the photographer in several books about Scandinavian interior design but also in several magazines. These characteristic images with blossoms and black and white arts comes from her site.












































6 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

väldigt tilltalande

Annika sa...

Så vackra bilder! Jag tycker mycket om färgerna! Jag har länkat till dig - borde gjort det för länge sen! Visst är det ok?

blah sa...

Oh purple - more gorgeous images!! Thank you!!

The purple hue suits your name :-)

AshleyL. sa...

i love the picture with the vases! these photographs are stunning! thanks for sharing this pretty post!

purple area sa...

Hannele, din semla är väldigt tilltalande också.
Annika, klart du får länka, jag lägger in din länk med.
All things.., thanks!!
Ashley, I'm glad you like it.

Anonym sa...

Jag tror att det kommit ytterligare en bok "Nordhem". I vilket fall så har jag beställt den. Är den hälften så bra som de andra så är det ett kap. Jättefina bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...