"" Purple Area: Blommorna blev fjärilar

tisdag, december 09, 2008

Blommorna blev fjärilar

Ibland brukar jag visa mina egna jobb, och här är ett som jag haft under våren. Det är ett företag som jag inrett till tidigare, se mina inlägg om det här projektet som jag då kallade för Flower. Nu har företaget flyttat till en nästan identisk lokal men dubbelt så stor i huset bredvid och jag har gjort om alltihop. Blommorna byttes ut mot fjärilar. Så här blev det. Fler bilder hittar du på min hemsida purplearea.com. Fotograf: Mick Olsen.


12 kommentarer:

Anonym sa...

Znyggt!!! Vad är det för kök *nyfiken*?

*SNYdesign sa...

Du er kjempeflink!!!Skikkelig fint!

Proforma sa...

Oj, oj, oj... vad snyggt! Vad duktig du är! Är fjärilarna målade eller tapet eller...?

Anonym sa...

Rena och enkla former, med underbara färgklickar. Gillar... mycket! Helt i min smak.

Anonym sa...

Vad fint du har inrett det hos dem! Kram Sandra

purple area sa...

Tack allihop, kul att ni gillar det.. köket är HTH, fjärilarna är en fototapet upptryckt speciellt för det här projektet.

dreamhouse sa...

vad duktig du är! supersnyggt!

Anna Caroline {Design Studio 210} sa...

Jatte fint :) Gillar verkligen tapeten. Ur lackert.

Minna Mercke Schmidt sa...

wow! snyggt! du kan det där med inredning Susann!!! Kram, minna :)

purple area sa...

Tack vad snälla ni är, kul att höra att ni tycker om det.

Rebecka L sa...

Hej!

De orangefärgade "pallarna" (vad kallar man dem?), var kommer de ifrån? :) Är de dyra och vet du om de möjligtvis finns att köpa i rött?

Mvh/Rebecka

purple area sa...

Rebecka, de är beställda från Johansson Design. Har för mig att de gick på drygt 1000:- (beror på vilket tyg man väljer). Jag är inte säker på att du kan handla direkt hos Johansson - prata med en väldetaljerad möbelbutik där du bor, fråga om de kan beställa hem dem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...