"" Purple Area: Rockchict på hotell Malmen

onsdag, oktober 13, 2010

Rockchict på hotell Malmen

Vi hade faktiskt en svit den här helgen på hotell Scandic Malmen, jag, Jannice och Linda. Men det var inte den som är med på översta bilden som är en pressbild på deras bästa rum. Vårt rum var också fint men betydligt mindre. Lägg märke till vilken skillnad det är på mina bilder och deras lyxiga pressbild. Inte bara bild kvaliteten, även om den är rätt uppenbar, utan hur annorlunda jag upplevde hotellet. Mina bilder är inte snygga de är stökigt 'rockiga' och det var precis så det var. Den häftiga tapeten är från Dizel&Sate.


During our blog weekend in Stockholm we stayed at hotel Scandic Malmen. Me Jannice and Linda shared a room. This hotel have a fun rock shic style that feels young, loud and messy.




6 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Wow! Verkligen snygga bilder du tog :)
Kram Vanja!

linda p sa...

Så, nu har jag röstat på malmös bästa blogg. Rikets sal blev det ;););)

purple area sa...

Vanja, kul att du gillar dem trots att de var lite blandad kvalitet.

Linda, ha ha, ja de går inte av för hackor!!

1001natt sa...

Fantastiske bilder, må legge meg til som følger her!:)

Hilsen Stine

jenny sa...

Läckert!!

Sandra | Inspirera Mera sa...

Åh jag längtar tillbaka! Hoppas det inte dröjer så länge till nästa träff.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...