"" Purple Area: Semester och snart nytt jobb

onsdag, juni 22, 2011

Semester och snart nytt jobb

Nu är det dags för semester för min del vilket i år också innebär ett uppehåll med inlägg här på bloggen. Är tillbaka igen den förste augusti samtidigt som jag också börjar ett nytt jobb!! Jag ska vikariera som redaktör för Metro Bostad Skåne. Ska bli riktigt kul och spännande men också lite läskigt, eftersom det är något helt nytt och inget som jag jobbat med tidigare. Det blir en utmaning! Mitt eget företag får ligga på vänt ett år och det blir inga nya inredningsprojekt för nu ska jag alltså bli anställd. Jag hoppas ni allihop får en underbart härlig midsommar och en superskön sommar. Vi ses i augusti!


Time for me to take some vacation from this blog. I will be back in August, the same time as I'm beginning a new job. I will be working as an editor a year at a local paper. I hope you all will have a wonderful summer, see you in August!

Foto Roland Persson

33 kommentarer:

Åse - Interiörguiden sa...

Ha en underbar sommar och grattis till nya jobbet!

Johanna Stålros sa...

Åhh grattis till ditt nya jobb, så spännande med utmaningar! Vilken underbar bild. ha en underbar sommar. Kram Johanna

Angelica sa...

Grattis till arbetet! Det är minsann alltid lika roligt att anta nya utmaningar! Sen är det väl alldeles för många som är livrädda för förändring.

Ha en ljuvlig midsommar och sommar! Njut av varenda sekund, det ska jag absolut göra! Underbar bild med det dukade bordet mitt i gräset!!!

Kraaaaaaaaaaam från Mallorca!

Annika sa...

Grattis till nya jobbet! Det kommer att gå jättebra - det är jag helt säker på! Önskar dig och familjen en härlig semester! Vi ses väl i början på september? Kram!

@my casa sa...

Ha en ljuvlig semester!
Vad spännande höst du har framför dej - Grattis!

Kram Åsa

Proforma - Irene sa...

Grattis till nya jobbet! Vad roligt, det kommer att gå hur bra som helst! Önskar dig en trevlig midsommar och en härlig sommar!

[room] by sofie sa...

Sååå roligt! Grattis!!!
Det kommer du fixa galant... Alltid kul med nya utmaningar.

Glad midsommar och hoppas vi får möjlighet att ses lite i höst.

Kram Sofie :)

Dröm vid havet sa...

Stort GRATTIS till ditt nya jobb och ha en underbar semester...
NJUT och ladda batterierna :)

Isa sa...

Hallåj och tack för en underbar blogg genom åren! Skriver sällan kommentaer då jag själv inte driver blogg... har liksom inget att erbjuda tillbaka känns det som. Men måste ju bara skirva idag och gratta till nya jobbet, GRATTIS!!!!! Va roligt! Bor själv i Sthlm, men kan ju följa ditt jobb via nätet. För du har så grymt bra smak! :) Måste fråga, blev du tillfrågad eller sökte du? Skulle vara bra och veta då jag vill byta bana och jobba mer med inredning, idag profetion i en helt annan bransch. Hursom, stort grattis och ha en skön sommar!! Kram /Isa

Malin inredare sa...

GRATTIS till ett drömjobb!

Anonym sa...

Grattis till det jobbet! Så kul att pröva något nytt! Ha en skön sommar... vi hörs!
kramkram Hillevi (Tankar fr Trädgårdsmästarn)

Cez sa...

so nice...i love summer time!!!!

17doors sa...

Hej, grattis från en hängiven läsare av din blogg!
Härligt med nya utmaningar!
Hälsningar Ulrika
som ser fram emot nya inlägg på bloggen i höst :)

Splendid Willow sa...

Wait, wait, wait! Happy summer back to you! And tons of congratulations on your new job. Exciting times my friend!

Jag ringer dig och stör på semestern! (: Ser du ett långt och konstigt nummer så är det jag!

Kram till hela familjen,

Mon

Charlotta sa...

Congratulations on the new job! That sounds really fun and I hope your holiday will be full of sunshine and laughter, giving you tons of energy for this new chapter of your professional life.

Best of luck and 'Glad Midsommar'.

Kram

Charlotta

många bäckar små sa...

Grattis till nya jobbet! Ibland måste man ta chansen när den kommer! Kommer att sakna dina fina och inspirerande inlägg i sommar!

purple area sa...

Tack för alla härliga kommentarer och all uppmuntran. Ni är verkligen toppen allihop!!

Isa, jag blev tipsad av Charlotte på bloggen Hemmariket, ringde sen och frågade lite om jobbet och om de trodde att jag skulle kunna vara rätt person. Sen skickade jag en ansökan. Blev väldigt förvånad när jag blev kallad till intervju och ännu mer när jag sen fick jobbet. Så kul!!

Thank you all for your lovely comments, you are the best!!

gebrichi sa...

Oh, this is so romantic. I just love it.

Petra sa...

Ha en underbar sommar och grattis till nya jobbet!!
Jag är ju en "följare" så jag missar inte då du kommer tillbaka ;-)
Petra

purple area sa...

Tack mina vänner, blir så glad av era kommentarer.

Monica, gör du så, ska bli kul att prata med dig!!!!

Ha en skön sommar allesammans!

Erica sa...

So romantic...

San Diego Catering

Brooke sa...

What a beautiful place to dine!

Claire M. sa...

Very beautiful set-up ;)

Design-Shimmer sa...

Gratulerer med ny jobb, det blir spennende-nyt sommeren- klem Siw

Johanna sa...

Ha en fin semester och lycka till på det nya jobb :)

Erica sa...

So magical!

Homeowner insurance policy

Landbohaven sa...

Jeg kom lige forbi din blog.
God ide` med de mange lys i træets grene.
Ha` en dejlig sommer.
Tak for kigget.

G-STYLE sa...

What a nice blog , I love the pictures !!

greetings from Gea (Holland)

Tant Johanna sa...

Men så spännande! Stort grattis till dig. Det kommer du fixa galant :)
Kramar tanten

Ellas Inspiration sa...

Men så kul. Grattis!

Ville bara säga hej! Hoppas att allt är bra!

Ha en fortsatt underbar sommar!

Kram Karin

Blogg by Maliin Stoor sa...

Grattis! Så spännande!!

Njut av ledighet och så hoppas jag att vi ses på Formex!!!

Må bäst



Maliin

Marie Söderberg sa...

Åå det e superkul med ditt nya jobb / Marie

purple area sa...

Thank you so much for all your comments! I really appreciate it.

Tack för alla snälla kommentarer, jag uppskattar det verkligen. Det är så kul!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...