"" Purple Area: Mitt eget hem i Metro Bostad

fredag, oktober 05, 2012

Mitt eget hem i Metro Bostad

Idag är mitt eget hem med i Metro Bostad. Det är verkligen skumt att helt plötsligt se sitt eget hem i tidningen när man varje vecka sitter och jobbar med olika hemma-hos-reportage. Så här blev skapa-stilen-plocket till mitt eget hem. Det borde ju varit jätte enkelt men det var det inte alls. Jag hittade hur mycket snyggt som helst som jag snarare ville ha istället för vad som beskriver stilen. Men det blev till slut ett mellanting, både lite vill ha prylar (som Y-stolen, industrilampan och betongbordet) och en del prylar som ligger nära det jag redan har. Reportaget hittar du här.

Skärmpdump från Metro Bostad


6 kommentarer:

Anna sa...

Men vad kul! Du skulle ju kunna publicera bilderna här på allt du hittade i kategorin vill ha, låter som det skulle kunna bli en snygg önskelista....
Trevlig helg! /Anna

Marthina, Holmbytorp sa...

Så snyggt! Lampan... underbar. Kram, Marthina

Linda sa...

Vad kul!
Snygga inredningsdetaljer och bordet är en favorit.

Ha en bra lördag!
Kram Linda

Tatjanis sa...

Vilken inspiration!!

Betongbordet skulle jag inte säga nej till! Å varje gång jag ser dem på bild så blir jag barnsligt glad att vi faktiskt har Y-stolarna kring vårt köksbord!!

/T

Nellie - the Flying Hippo sa...

Jättefint reportage! :) Kram

purple area sa...

Anna, ja kanske det, ingen dum idé. Ska fundera på det.

Marthina, visst är den snygg, hade passat perfekt in hos mig dessutom. :)

Linda, åh, ja jag gillar också det bordet skarpt!!

T, åh din lyxos!

Nellie, kul att du gillar det!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...