"" Purple Area: Lite nytt hade inte skadat

tisdag, mars 19, 2013

Lite nytt hade inte skadat

Nu känner jag för att fixa till det lite här hemma, det är så mycket som jag skulle vilja byta ut och köpa nytt. Som jag nämnt tidigare skulle jag vilja byta ut matstolarna, se matrummet, mot den här klassikern nedan och gärna också hitta någon kul lampa som matchar. Nya coola kuddar, en ny vas och några dekorativa burkar hade nog också gjort susen. Kanske blir det inte så, men hade jag fått chansen idag så är det här vad jag skulle sprungit och köpt.





















































Eget kollage med pressbilder från Louis Roe, Hansen & Son, Pols Potten.

3 kommentarer:

Linda E sa...

Jag har den där lampan... Den är riktigt fin och ger mysigt sken.

purple area sa...

Linda, det låter fint, men jag är lite rädd att den ger för lite ljus?

/Susann

Linda E sa...

Den ger perfekt med ljus över ett matbord! Jag ska faktiskt kombinera lampan med en dimmer också, så kan det bli riktigt lågmält myssken för kvällarna man vill ha det.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...