"" Purple Area: Formex vår 2014 - Synnöve Morks utställning

torsdag, januari 16, 2014

Formex vår 2014 - Synnöve Morks utställning

Igår var jag uppe med tuppen, eller kanske rent av innan den, för att ta flyget till Stockholm och gå på Formex. Det var som vanligt kul, även om det kändes som att det var färre utställare och färre besökare i år. Det märktes också mer att det faktiskt är en lågkonjunktur just nu. Många satsar på säkra kort, men en trend eller kanske man ska säga tendens gick ändå att urskilja.

Börjar med Synnöve Morks fina restaurangutställning som skulle vara som en hangar med food track-bås och olika scener. Gillar att jag lyckades hitta flera fina prylar i samlingarna som jag skulle kunna tänka mig själv. Saker som jag inte sett tidigare som exempelvis de stora runda glasvaserna, den randiga klotlampan och träkorgarna.










































































































Foto Purple Area

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du delar med dig!
Beijan

Inredningshjälpen sa...

Bästa grejen var ändå att få träffa dig och alla andra inredningsbloggare, det blir ju så sällan.


Håller med om din analys för övrigt, väldigt lite hade hänt sedan sist och det var lite glest både här och där.

Kram Anette/Inredningshjälpen

purple area sa...

Beijan, bara kul!

Anette, kul att du kikar in. Håller helt med dig, det är helt klart den stora behållningen att träffa alla bloggare. Så kul!

Kramkram

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...