"" Purple Area: Mitt vardagsrum

måndag, februari 17, 2014

Mitt vardagsrum

Det är inte så ofta jag visar bilder på mitt vardagsrum och en av anledningarna är att teven sitter mitt på väggen. Kanske inte det vackraste, men samtidigt måste familjeliv och vardag fungera och då sitter den bäst där den sitter. Skåpshyllan under rymmer både en massa prylar och är ett perfekt ställe där jag kan ändra lite efter humör. Den vita runda Bubble lampan har nu fått sällskap av en Karl Lagerfeldts foto från utställningen 'The little black jacket' som jag var på i samband med Milanomässan i våras.

Funderar på att göra en stor tavelvägg på den här väggen, vad tror ni om det?



Foto Purple Area

6 kommentarer:

Tina sa...

Supersnyggt hem du har, Susann! Karl Lagerfeldt-bilden är pricken över i. /Tina

Pella sa...

Fantastiskt fint! Älskar materialkänslan!
Ha en fin dag!

purple area sa...

Tina, kompis, visst är den cool!!

Pella, tusen tack, kul att du gillar det!!

/Susann

purple area sa...

Tina, kompis, visst är den cool!!

Pella, tusen tack, kul att du gillar det!!

/Susann

Anonym sa...

Jag tycker absolut att du kan göra en tavelvägg här. Mycket vackra krukor du har! //Agnetha

purple area sa...

Agnetha, ja kanske blir det en tavelvägg ändå, kul att du gillar krukorna!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...