"" Purple Area: Betonggolv och svarta favoriter

onsdag, oktober 22, 2014

Betonggolv och svarta favoriter

Nu är vårt betonggolv i matrummet nästan klart, det är lagt men ska få en extra finish på ytan för att tåla smuts och fläckar. Antar att det kommer att bli lite mörkare då. Eftersom golvet är lagt efter att väggen är putsad blir det lite sisådär vid golvslutet som man kan se på bilden, men avvaktar slutresultatet innan jag gör något med det. Ställde upp ett gäng svarta favoriter för en liten stillebenbild på nya golvet.





































Foto Purple Area

8 kommentarer:

Anonym sa...

oj,oj läckert!

Hälsningar Beijan

Anonym sa...

Kommer bli superläckert. Nyfiken på slutresultatet. Hälsar Marie

Mejrams! sa...

Så snyggt så snyggt! Tack för all fin inspiration du gett under alla dessa år. Har följt dig länge men är så himla dålig på att lämna hälsningar./Merja

purple area sa...

Beijan, tack snälla!

Marie, ja jag hoppas det blir bra, i så fall kommer vi att lägga det här i hela huset. (Som du förstår är det inte jag som behöver övertalas utan mannen, jag hade antagligen betongat in mig totalt om jag fått chansen:)

Mejrams, vad kul att höra, jag uppskattar väldigt mycket att du lämnat en kommentar nu!!

Kramkram

/Susann

Anna sa...

Åh, vad spännande! Vad har ni valt för behandling av golvet? Ska bli kul å få se resultatet sen, hoppas på många bilder!

purple area sa...

Anna, vi har köpt allt material från Designgolv på Gotland, exakt vad det är i ytbehandlingen vet jag faktiskt inte. Många bilder.. ha ha, vi har bara lagt det i matrummet så vet inte om det går att få så himla många vinklar...

/Susann

Emmi - explorista.se sa...

Det golvet är så snyggt, har sett andra som har haft det hemma! :) Ska bli kul att se hur det ser ut hos dig när det är klart.

purple area sa...

Emmi, de hemmen hade jag behövt se innan jag bestämde mig, jag hittade faktiskt inte så många andra så det blev lite av en chansning. Men det känns bra so far.

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...