"" Purple Area: Efter sprutmålningen...

tisdag, februari 24, 2015

Efter sprutmålningen...

Ibland blir saker och ting lite stressigt, men vill ändå visa en liten sneak peak på hur min tv-bänk blev efter sprutmålningen. Målningen gjordes av en skicklig målare på plats, ganska fascinerande att se hur snabbt och jämnt det blev, till och med ådringen i träet finns kvar. Den mörka grå färgen förändrade rummet lite, kan man säga, allt blev väldigt mycket mörkare. Har inte riktigt hunnit vänja mig vid det än, men tror det kan bli rätt bra ändå.



Foto Purple Area

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det blev ju nåt helt annat. Snyggt det med. Vad lite färg kan göra för helheten. Jag tror ni har så pass stora ljusinsläpp att det inte gör något att det blir mörkare.
Väntar med spänning på att se mer av möbeln.
Hälsar Anita

purple area sa...

Anita, kul att du gillar det, tror att det blir bra men att jag bara måste vänja mig lite.

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...