"" Purple Area: Jag flyttar runt lite och en ny bild..

tisdag, maj 26, 2015

Jag flyttar runt lite och en ny bild..

Vissa ställen i hemmet ändrar jag hela tiden, speciellt den här ytan som jag brukar kalla för tv-bänken, fast det är egentligen ett vägghängt lågt skåp. Nu har här kommit upp en liten bild, från Love warriors, den hänger lite provisoriskt uppe som test. Måste känna in mig om det funkar eller inte. Den här sidan måste också bli lite kaxig för att mäta sig med den andra. Bilden i förra inlägget och den här bilden är alltså från samma skåp som går längs hela väggen i vårt vardagsrum - vänstra sidan och nu högra sidan. Anledningen till att jag inte tar en bild på hela är att det hänger en ful tv mitt i.





































Foto Purple Area

3 kommentarer:

Finaste mattan sa...

Så snyggt! Ääääälskar elefantöra! : )

Anonym sa...

Men Susan, tv skärmar är väl inte särskilt fula nu direkt. Stora platta skärmar. Rätt ok tycker jag. Men kul att få till det runt om. Så det blir en snygg helhet. Du får gärna visa hela enheten.

Hälsar Anita

purple area sa...

Finaste mattan, ja men visst är den lite kul och så lättskött.

Anita, nja, det har ju varit värre om man säger så, men fortfarande är det inte så snyggt. Det kommer fler bilder, men jag måste först känna mig lite mer klar med min tavelvägg som är tänkt att rama in och få teven att försvinna lite.

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...