"" Purple Area: Varför inte en fototapet i sovrummet

tisdag, oktober 06, 2015

Varför inte en fototapet i sovrummet

På tal om sovrum... hur snyggt är det inte med den här stora fototapeten i bakgrunden. Det blir lite speciellt att den inte är helt skarp utan snarare lite gammaldags suddig. Jag gillar också hur de mixat svart och grått med en brunbeige nyans på den andra väggen. Och satt dit en lampa i en militärgrön färg.















































Foto från holländska VtWonen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar det sofistikerade och avskalade. Helt right up my alley.

Förresten. Jag har ett skitbra tips till dig!
Om man som jag, är tokig i märkesvaror och kvalitet, finns det en undersökningssite, där man gör undersökningar som man får betalt för i form av poäng som man sedan kan shoppa för. Allt från Kay Boyesen till KitchenAid produkter finns.

Perfekt för såna som mig som inte riktigt har råd att köpa sånt annars. Prylarna man plockar ut blir alltså helt gratis! Jag hittade länken här. Där står all info man behöver veta. http://goo.gl/BepLJk

Unknown sa...

I love it, looks so sophisticated and cool. great find,

A xx

Unknown sa...

I love the Photo... looks sweet and feminine..
Must see Puppies for Sale Indiana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...