"" Purple Area: Min favorit Tsé-Tsé

tisdag, januari 09, 2007

Min favorit Tsé-Tsé

Cleopethra har gett mig en utmaning som lyder 'Vad har ni för favoritinrednings prylar där hemma?' Man får bara välja en sak som man gillar. Efter lite funderande tror jag att det blir min Tsé-Tsé provrörsvas som jag gillar skarpt. Den använder jag året runt men intensivast på sommaren då man kan ta in blommor och annat från trädgården. Den är köpt på CasaShop i Köpenhamn. Holländska körsbärskvistar från Blomsterpigan i Malmö.

5 kommentarer:

JULIEK sa...

Nydelig : )

Anonym sa...

Ja, viken snygg! De har jag aldrig sett tidigare, det blir något att önska sig! :-)

Anonym sa...

Tycker att den är jättefin, men jag vill minnas att den inte var helt gratis

Anonym sa...

Katten Pejst, du har rätt, den var löjligt dyr. Tror den kostade 1100 danska, men jag hade gått och spanat på den ett tag. Har börjat ändra inställning till det där med priser. Gillar man något så gör man, billigt eller dyrt. Jag köper inte mycket. Väljer hellre ut saker som jag verkligen gillar.

Anonym sa...

Usch, vad det lät präktigt. Det var helt enkelt en bortförklaring till varför jag ibland handlar svindyra saker.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...