"" Purple Area: Hempel style

söndag, januari 13, 2008

Hempel style

Det är Anouska Hempel som inrett det här hemmet i Köpenhamn. Bara det i sig är lite unikt eftersom hon normalt inte inreder privata hem utan hotell, se tidigare inlägg om mitt besök på The Hempel. Utan tvekan känns den avskalade och stilrena nästan zenliknande känslan igen. Bilder BoBedre.

This flat in Copenhagen is designed by Anouska Hempel who otherwise only designs hotels. The Hempel in London is a great hotel which I have had the opportunity to visit, see earlier post. Images from BoBedre.






8 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ enormt välbalanserad inredning! Ljuvligt! Känner att jag oxå vill bo på det hotellet! :D

Anonym sa...

Finns det någon levande varelse där som använder papperskorgen på toa?

Anonym sa...

Snyggt!!/anna.a på dromhem.blogg.se

Anonym sa...

Anouska Hempel er så talentful! Drømmer om å flytte inn på The Hempel ;-) Så rent og moderne, men samtidig klassiskt og elegant! Vakre bilder!

Anonym sa...

sånt här faller mig i smaken som fasen! älskar bilderna!

Anonym sa...

Jättesnyggt! Vilka inspirerande bilder!

Anonym sa...

Fasansfullt tråkigt! måste jag säga. Vem vill bo sådär? Opersonligt och riktigt trist. Jag tycker att avskalade hem kan vara väldigt vackra men de måste ha själ och personlighet vilket jag inte tyckte att det där hade. Som hotell.. Visst!
Smaken är som... :)

Anonym sa...

Åh jag var på vippen att skriva ett inlägg om samma lägenhet bara för att den är så oerhört fin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...