"" Purple Area: Marimekkos vårkollektion 2008

torsdag, januari 10, 2008

Marimekkos vårkollektion 2008

Snyggt stormönstrat i svart och vitt tillsammans med flashiga färger fast på ett lite nytt sätt. Det är väl precis vad man förväntar sig av Marimekko. Däremot är inslagen av kor lite oväntat och.. nytt, nja kanske inte, men de är rätt fina ändå.

The Marimekko spring collection 2008 is what you can expect. Different but still big nice patterns in black and white together with strong colours. I did not really expect the cows though.




8 kommentarer:

Unknown sa...

I love Marimekko's 2008 collection!!

Anonym sa...

Absolut oväntat och känns inte riktigt Marimekko. Dessa kommer nog att ta ett tag innan man kommer ta till sig och kanske gilla. Jag behöver nog se det live först.

Anonym sa...

Oväntat var ordet! Jag tror...inte... att jag gillar dem. Jag brukar gilla deras alster och kanske ändrar jag mig.

Anonym sa...

ojoj så jävla snyggt! vilka färgklickar! älska!

Staket & Designkonsulterna sa...

Man får igång hjärnkontoret när man ser dessa färgklickar, men... det är lite för mycket för min del.
Kramizz och go helg/Annelie

purple area sa...

Det var ju lite spännande. Det är antingen eller tydligen.

Wow, many different comments. Seems like you either like it or dislike it.

Anonym sa...

Gillar det svartvita tyget väldigt mycket!

Anonym sa...

man blir piggoch glad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...