"" Purple Area: Äntligen ett väntrum...

måndag, februari 02, 2009

Äntligen ett väntrum...

Hur många gånger har jag inte suttit i tråkiga väntrum och tänkt - fy vad trist, här skulle verkligen behövas en inredare. I somras blev det lite upp till bevis, åtminstone inför mig själv, för jag hade nämligen äntligen förmånen att få inreda ett väntrum till en tandläkarmottagning i Malmö. Så här blev det. Sofforna Ugo kommer från LK Hjelle, fåtöljen är Spoon från Offecct, lilla bordet heter Propeller och kommer också från Offect, mattan Linie Design, tidningshyllan är OTO100 från Muuto.
Fotograf Mick Olsen.




14 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jag skulle inte ha något emot att få vänta i det här väntrummet. Vad snyggt fixat av dig!
Kram Sandra

Anonym sa...

färgglatt, trevligt och för tankarna åt det positiva hållet - det blev verkligen superbra!

Anonym sa...

Åh, så läckert! Man kan tro att väntrum är inredda efter en mall, alla ser likadana ut... utom detta då! Jättesnyggt!

Anonym sa...

Fy fasiken vad snyggt, du är verkligen duktig, så otroligt träffsäkert. Bra jobbat! /Malin

Anonym sa...

Det är underbart med färg! Här kan man ju inte annat än bli glad när man får sitta och vänta på sin tur. :-)

Anonym sa...

Ååh va snyggt, om min tandläkare hade ett sånt här väntrum skulle det ju nästan vara roligt att gå dit! :-)
Heja heja för alla läkare/tandläkare som vågar satsa lite på väntrummet. Och bra jobbat!!!!

Anonym sa...

Där skulle jag gärna gå hos tandläkaren. :-)

Annika sa...

Så har jag tänkt många gånger! :) Underbar grönfärg på soffan. Jättefint!

Its a house sa...

Om det ändå såg ut så där hos min tandläkare kanske jag skulle sluta skjuta upp att gå dit =)

Anonym sa...

Härligt med ett väntrum som har lite färg! Kanon fint :)

CrimsonAnna sa...

Mysigt-smart med loungetanken. Gillar också de friska fräscha färgerna med turkos och lime. Fast jag gillar mitt tandläkarväntrum med vattenfall skarpt.

Anonym sa...

Riktigt snyggt! Härliga färger och mjuka former. Kändes välkomnande!

purple area sa...

Tack allihop för era snälla och uppmuntrande kommentarer, jag uppskattar dem jättemycket!!!

Jellon sa...

Åhhhhh vilka gröna sköna karameller!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...