"" Purple Area: Inspirerande bilder från John Dummer

måndag, oktober 12, 2009

Inspirerande bilder från John Dummer

Det kan tänkas att ni sett de här bilderna tidigare på andra bloggar, men jag är ändå väldigt glad att jag fått tillåtelse att visa dem här. Det är några lösryckta bilder från den holländske fotografen John Dummers portfolio. Alla är de ganska olika men har var och en mycket att inspireras av, t ex det vackra vitlaserade golvet, att en oordnad hög med böcker kan bli så fint, två omaka soffor som ändå fungerar ihop, tapetsnutten, takkronan, de väldigt omaka stolarna i en annars ganska stilren inredning... ja, ni förstår vad jag menar.

8 kommentarer:

Geisslein sa...

LOVE IT!!! Wish you a great start in the new week!

Monika sa...

I love her work!! Natural, simple, fresh! Thanks for sharing!

Solåkra sa...

Trä och vitt. Snyggt

Johanna sa...

Åh, så fint! Vilken perfekt blandning av gammalt och nytt, trä och vitt.

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Vackra bilder. Har lite svårt för högar med oordnade böcker i verkligheten - men på bild gör det sig bra!

Hemmarikets Charlotte sa...

Jag hittade nåt liknande i dag! Titta in hos mig får du se...Lördagsgodis...

robyn sa...

What great style !!

Room to Inspire sa...

Oh, I love these photos - beautiful!

Chelsea

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...