"" Purple Area: House Doctor på Pub

torsdag, februari 17, 2011

House Doctor på Pub

När jag är i Stockholm brukar jag försöka hinna med några inredningsbutiker. För mig är det som att komma från ett u-land och befinna mig i Mekka när jag är i Stockholm. Blir som ett lyckligt barn av alla butiker. Vi har väl en del hemma i Skåne också (tgf Köpenhamn) men det finns ju så mycket i Stockholm. Så senast blev det Pub där inte bara Room finns utan även House Doctor öppnat.


When in Stockholm, I try to visit some interior shops. We don't have that much were I come from if you don't count Copenhagen on the other side of the bridge. Recently I visited Pub, which have Room, but now also a new House Doctor shop.

Foto Purple Area

3 kommentarer:

tinajo sa...

Det är alltid roligt att gå i affärer man inte springer i till vardags. :-)

AK/CanCan sa...

Åh vad härligt med lite ciyt liv.. var där på mässan och han då besöka nya Room. Dis, Årstiden, Oscar & Clothilde och NK.. härligt och kul och mycket trötta fötter.
Vi kör en tävling på cancanbloggen där man kan vinna artprint av Trollslända från Hagedornhagen..Välkomen in!

Proforma - Irene sa...

Tråkigt att alla fina butiker hamnar i Stockholm. Vill ha lite till Göteborg också! :)
De stora ordtavlorna gillar jag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...