"" Purple Area: Idag IKEA

onsdag, februari 02, 2011

Idag IKEA

Idag ska jag bege mig till Kamprads borg IKEA. (Var det verkligen någon som gick på att han skulle gett bort alla miljarderna till en stiftelse som han inte hade någon kontroll över? På riktigt? - Del 2 går ikväll kl 20) Nåja, jag ska dit för att leta upp en snygg stol åt en kund. Stolen ska passa ihop med bordet Loop från Hay som vi precis beställt och stå i ett kontorskök. Såg en stol sist jag var där som jag tror heter Reidar men som inte finns med på hemsidan. Ska kika på den igen.


Today I'm going to IKEA to see if I can find a chair matching this table 'Loop' from Hay. It's for a clients office kitchen and I want something in a fun colour.

Foto Sköna Hem, Hay

9 kommentarer:

Zyprezz sa...

Du får ha en fin tur! Jeg kommer alltid hjem fra IKEA og har brukt 3 ganger så mye jeg hadde regnet med, men det gjelder vel mange av oss!

Ingrid

[room] by sofie sa...

Finfina HAY Loop, hoppas du hittar vad du söker ;)

Kan bara instämma ang. Uppdrag granskning av Ikea. Lite vriden jounalistik var det allt. Del 2 ikväll tror jag!?

Kram Sofie

Kristina - ingen vanlig dag sa...

Ja jag tappade suget att titta på programmet - har de inte bättre saker att granska?!

Hoppas du hittar vad du söker till finfina bordet!

/Kristina

Unknown sa...

hehe...njaaa man undrar ju:))


Hoppas att vi springer på varandra i mässan!

Kram, Annaleena

Renata sa...

Dear Susan: Did you see the ideas with an old door, that I posted yesterday?
Nice day! :)

Melissa sa...

Hi,

Does anyone know where I can order that Andy Warhol poster - "I like boring things" ??

Thanks so much,
Melissa

purple area sa...

Melissa, this one comes from an exhibition in Stockholm and used to be for sale in their shop, but I can't find them in the list at the moment. Try to send a mail and ask!

http://webshop.modernamuseet.se/sv/affischer/

Good Luck!!

Melissa Agostino sa...

Thank you! I've just emailed them!!

Agnes Sandström sa...

Hej, vill verkligen tipsa om stolen "Solvar" från ikea. Jag köpte den till våra hay-bord på jobbet. Sköna och ingen kan gissa var dom är ifrån :)
Tillverkade i tvinnat papper, så snygg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...