"" Purple Area: Grått och grått och... lite grått till

tisdag, mars 03, 2015

Grått och grått och... lite grått till

Har helt klart börjat vänja mig vid den gråsvarta tv-bänken. Först blev jag lite orolig, tyckte hela rummet blev mörkt och svart men sen när växterna kom på plats så blev det ändå rätt bra. Hur noga  man än är kan ljuset alltid spela en ett spratt. Men nu känns det ändå som det blev precis så som jag från början tänkt mig. Har dessutom köpt en ny kudde till soffan, den ljus grå närmast i bild, Tell me more, från House of Palladium i Lund. Magnoliakvistarna har jag köpt, vill inte klippa i min lilla buske i trädgården, det får vänta några år.

I går hade vi bloggträff hemma hos Jannice och hann också med ett besök på Studio Stilista där Jenny/Fru Stilista plockade ut passande kläder åt oss. Riktigt kul, kika på mitt instagram @purplearea1 för att se bilder från butiken. 






































































































Foto Purple Area

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag tycker att bänken är jättefint och du har verkligen superfint hemma hos dig. Tack för en riktigt bra blogg. /Mia

purple area sa...

Mia, tack, så kul att höra och tack också för att du tar dig tid att skriva och berätta. Uppskattar verkligen det!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...