"" Purple Area: Påsk i grått och svart

söndag, mars 29, 2015

Påsk i grått och svart

Påsken blev faktiskt inte så mycket mer än så här hemma hos mig i år. Inte för att det är så mycket påsk precis men ett litet betongägg har jag i alla fall lyckats få fram. Det får också bli den sista vita tulpanen på ett bra tag, känns som jag helt har gått loss på dem.

Nu blir det ett litet blogg uppehåll - jag åker till Mallorca i morgon - följ mig gärna på instagram - Purplearea1.

Glad påsk!


















































Foto Purple Area

4 kommentarer:

tinaminastina sa...

Så fint och enkelt!
Trevlig resa!
kram /tina

purple area sa...

Tina, kul att du tycker det, tack!

Kram

/Susann

Finaste mattan sa...

Mycket snyggt ägg, det snyggaste jag sett hittills tror jag. : )

purple area sa...

Finaste mattan, verkligen, tack snälla!!

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...