"" Purple Area: Modernt kontra femtiotalet

måndag, november 26, 2007

Modernt kontra femtiotalet

Den här femtiotalsstilen när det gäller tavlor och kitschiga detaljer har inte tillhört mina favoriter. Däremot det moderna och minimalistiska. Här mixas dessa stilar och en helt ny och oväntad interiör har växt fram. Rätt kul måste jag erkänna. Bilder från Shootfactory.

I haven't been much into this style from the fifties. My style have been much more contemporary and minimalistic. In this house from Shootfactory the two styles are mixing. I have to admit that it's kind of fun and very unexpected.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Vill också hitta coola bokstäver som bara får vara prydnad, ochden övre bilden stämmer nästan precis överens med hur jag tänker mig mitt framtida hem:)

Anonym sa...

Håller med dig - rätt kul på sitt sätt!

purple area sa...

Anna, det låter spännande, hoppas vi får se det hemmet.
Betty, en som förstår vad jag menar.

Bronwyn sa...

That is stunning, I love it!! The splashes of colour are great and I love the art details they've chosen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...