"" Purple Area: Silvrigt och prickigt

lördag, november 10, 2007

Silvrigt och prickigt

Disco från lounge till badrum med silvriga prickar. Lampan 'Fun' från Verner Panton är en riktig klassiker från 1964 som är aktuell igen. Lilla bordet 'Still' från Minotti håller nästan samma formspråk. Badrum med silverprickar i mosaik från Bisazza.

The lamp 'Fun' by Verner Panton is a real classic from 1964 that now is very popular again. The little table 'Still' by Rodolfo Dordoni from Minotti. Bathroom with silver mosaic from Bisazza.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilket häftigt badkar. Som en sjöjungfruskrud.

Anonym sa...

Badkaret ser ju bara för ljuvligt ut!

Goa sa...

WoW...så kul att du hittade till mig...tack för kommentaren:)
Jag kan bara kontra med att detta badkar *gillar jag*...!!
Nu ska jag kolla runt hos dig...Roligt!!
KRam och ha en lugn lördagskväll..;)
Goa

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ja , badkaret var onekligen häftigt !
Det sitter faktiskt en discokula i en av våra pojkars rum , kan man bygga om den tro ...?
Tack för kommentaren inne hos mej och God Kväll ! /Lotta

Anonym sa...

Åh, gud. Badkaret. Jag. Vill. Ha.

I övrigt är din blogg lika mysig som alltid!

Unknown sa...

The Bisazza bathtub is very "Chic"!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...