"" Purple Area: Ursnygg dekoration hos Living Like Linda

onsdag, mars 18, 2009

Ursnygg dekoration hos Living Like Linda

Om det är någon som undrar vad jag och Linda pratat om i kommentarerna så är det alltså så här. När jag såg den här brickan på LivingLikeLinda fick jag ett riktigt habegär och sprang och köpte en likadan. Den känns så där läckert asiatisk i sin form, precis vad jag gillar. Först blev jag lite sur för hur duktiga de än är på Design House Stockholm så har de gjort en miss här. Faten passar inte till just den här brickan utan är avsedda till en mindre. Det blir ett mellanrum, som ser urdumt ut hos mig, men inte hos Linda. Så nu är jag på jakt efter dessa söta små vaser, 'Pebbles' från Lindform för att fullända det hela. Bild av Kimme Persson.


7 kommentarer:

Iris // Alla dagars kaos sa...

Ja det är verkligen ursnyggt!

kram /iris

Linda -Galleri Palla sa...

Jag bara gissar att de finns hos O & G, har nåt svagt minne av det. Men på nätet finns de tex hos Cosas med 15% rabatt f.n. säger ryktet :) Skynda fynda!

Faten- ja brickorna finns ju i 3 strl så kanske faten är utformade efter den mellanstrl som jag har.. Hmmm...

Linda -Galleri Palla sa...

Jo jag hade rätt:

Malmö - Olsson & Gerthel AB

Malmö - Aja Baja

purple area sa...

Iris, visst är det.
Linda, får kolla där. Nej, de är utformade efter den minsta, den som tar en stor av dina eller 3 av de små. Du har ju också en lucka emellan, har du inte tänkt på det. I alla fall en miss vid designen, de borde ju passa alla brickorna, eller hur?

Anonym sa...

Mm, jag såg åxå det där inlägget och drabbades av akut ha-begär. Såå snyggt!

*SNYdesign sa...

Vasene er nydelige og veldig til sin rett på fatet:)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...