"" Purple Area: Ja tack till reklam v 34

söndag, augusti 16, 2009

Ja tack till reklam v 34

Ingen har väl missat att det är v 34 den nya IKEA katalogen ska dimpa ner i brevlådorna. Jag såg en rätt rolig annons i Sydsvenskan (antagligen går den i alla dagstidningar) där IKEA gjort små rutor som man kan sätta på brevlådan den här veckan. Det stod 'Ja tack till reklam' på alla möjliga sätt och en liten undertext.. 'men bara v 34'. Spännande ska det hur som helst bli att se den nya katalogen, den röda miljön härunder gjorde mig lite nyfiken.


4 kommentarer:

Proforma - Irene sa...

Den väntar väl hela svenska folket på... eller i alla fall vi bloggare :)
Dottern fick den i brevlådan redan i torsdags, visst var det orättvist!

Nilla sa...

Jag har en "Reklam nej tack" på brevlådan men det gick bra ändå för vi fick katalogen adresserad (Ikea Family) Ha det så bra.

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Ja tack till mig också... har fortfarande inte fått katalogen. Tur att internet finns.

TooMuchInspiration sa...

Jag känner mig väldigt busig. Jag knep åt mig två kataloger förra veckan då de delade ut den på stan. Och fick nu en i brevlådan. Men man kan inte få nog av Ikeakatalogen, så är det bara :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...