"" Purple Area: Swedish New - inget shabby bara chic

onsdag, januari 12, 2011

Swedish New - inget shabby bara chic

Fick ett kul pressutskick där det stod - 'Glöm shabby chic nu gäller bara chic'. Ja, vem kan motstå det uttalandet, underbara bilder dessutom. Företaget bakom heter Swedish New och har sin egen alldeles vita stil. Dags att leta fram sprejburken igen och gå loss på några gamla figuriner kanske.


Take a look at these inspiration images from Swedish New. They really have their own style with old fashion products all in white styled in an old swedish environment. Maybe time to get out that spraybottle of white again. Very chic!

Pressbilder Swedish New

6 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Stolen och kuddarna är så fina.

Lilla jag sa...

Låter spännande. Måste helt klart kollas in :)

House of Jammi - blogg och webshop sa...

Jag ser fram emot bara chict.

Splendid Willow sa...

Hello my friend,

Gott nytt och snygg banner! Kul att boerja aaret med lite nytt.

Jag aer vansinnigt foertjust i "collections" av samma faerg. Kanske inte med bambi dock. (:

Kram paa dig!

Mon

MOKKASIN sa...

Fint det var här! Lägger genast till dig på min favvolista och följer!
Sofia

Joyforhome sa...

riktigt snyggt :) jag gillar den där vita stolen

Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...