"" Purple Area: Hotel 25Hours i Hamburg

onsdag, mars 21, 2012

Hotel 25Hours i Hamburg

Nu blir det lite Hamburgtema. Minns ni hotellet jag bloggade om innan jag åkte. Jag var så klart där och kikade så här kommer det igen, fast nu med mina egna bilder. Det var riktigt häftigt och annorlunda. Inte kallt och omysigt som man kanske kan tro utan det hade en väldigt skön laid-back stämning. Vi bodde visserligen inte på det här hotellet men om man vill se kul industristil i kombination med lite sjuttiotal ska man definitivt checka in här. Hotellet ligger i Hafen City som är lite av Hamburgs Västra Hamnen i Malmö. Så här såg hotellet ut på plats.


Foto Purple Area

4 kommentarer:

[room] by sofie sa...

Ser urläckert ut! Hoppas ni hade några härliga dagar.

Kram SOfie

Daniella Witte sa...

Sååå snyggt! Jag blev jätte inspirerad. Kram

Kanel & Cayenne sa...

Wow vad läckert! Jag gillar verkligen annorlunda hotel, kul att få se dina egna bilder. :) /Nellie

purple area sa...

Hej tjejer,

Jo men det här var faktiskt urhäftigt. Byggnaden såg ut som en tråkig nybyggd kontorsbyggnad utifrån, inte alls en ruff lagerlokal som jag förväntat mig. Funderade först på att skippa det och inte ens gå in, men som tur var gjorde vi det ändå. Så kul att se något totalt annorlunda!!

Kramkram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...