"" Purple Area: Min favorit hos Inreda Utreda

torsdag, mars 15, 2012

Min favorit hos Inreda Utreda

Nyfiken på vad jag köpte hos Daniella häromdagen? Det finns helt klart väldigt mycket fint att välja på i hennes alldeles nyöppnade webbutik. Men det blev den här grovstickade kudden från Bynord som jag tycker passar perfekt hemma hos mig. Så snygg! Den stora fyrkantiga puffen under min favvokudde hade inte heller varit helt fel, går och funderar på om jag kanske ska slå till med den också. Kika gärna in i Daniellas webbutik Inreda Utreda, här.


This white oversized knitted cushion is what I bought when visiting Daniellas newly opened webshop Inreda Utreda last week. Just love it. See what else she's got, take a look here.

Foto Daniella Witte

Du som bor i Skåne måste helt klart bege dig till vårt härliga Lomma (Sveriges bästa boendekommun) och besöka Daniellas butik som är öppen sista helgen i varje månad.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh.. varifrån kommer den stora puffen? /Anna

purple area sa...

Den kommer också från Bynord.

/Susann

Sara sa...

Vad fin!! Det är nog bud på att ta sig till Lomma en dag. Från Helsingborg är det ju inte särskilt långt.

alessandra sa...

beautiful blog!

Splendid Willow sa...

Nej men Susann vilken helt underbar bild på dig! Vilken modell!

Du får gärna visa runt mig lite i Skåne i sommar! (: Vi kommer över hela familjen och jag stannar i minst en månad. Bara så att du vet!

Kram i rymden,

Mon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...