"" Purple Area: Fönstren äntligen ommålade

söndag, september 16, 2012

Fönstren äntligen ommålade

Minns ni att jag höll på och velade hit och dit med det här med att måla fönstren eller ej. Till slut blev de ändå målade och så här blev det. De trista furulisterna är nu grå och det känns jättebra.

(Någon som vill veta hur det gick till med målaren som nästan flyttade in, läs min ledare i Metro Bostad i slutet av augusti, du hittar den här.)

Foto Purple Area
(Glasvaserna på översta bilden kommer från Nydahl, den stor grå krukan och den grovvirkade kudden från Inreda Utreda, ljusstakarna från Granit och soffan är en DaCapo från Eilersen.)

7 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

åhhh ...så snyggt ...nu blev jag inspirerad...Tack!

Pernilla På Piazzan

Johanna sa...

Fönstren blev superfina och din ledare var riktigt bra. Bor han kvar? :) Ha en bra söndag!

110 kvadrat sa...

Vilket vackert hem du har? Har följt dig i Metro bostad ang målaren... Jag skrattade gott:)

Proforma - Irene sa...

Så mycket bättre, så mycket finare! Rätt beslut!

Extraordinarygirly sa...

Du har verkligen ett annorlunda super vackert hem som skiljer sig fran alla andra svart/vita hem i blogg varlden...ge oss mer por favor! Kram Cilla

purple area sa...

Tusen tack, allihop, jättekul att ni är så positiva!! Jag uppskattar det verkligen och att ni tar er tid att kommentera dessutom.

Haha, nej målaren bor inte kvar men kommer på besök ibland.

Det blir nog fler bilder från mitt hem, måste bara försöka att förnya mig ibland så att det blir något att visa.

/Susann

Susan sa...

Fantastisk! Elsker farverne, og vaserne :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...