"" Purple Area: Vårt gråa sovrum

lördag, september 29, 2012

Vårt gråa sovrum

Bloggänget på Mallis tyckte jag visade alldeles för lite bilder från mitt eget hem på bloggen. Så nu ska jag försöka råda lite bot på det. Problemet är att jag ändrar ju så sällan, så ni som hängt med ett tag har nog redan sett det här. Det här är i alla fall ena halvan av vårt sovrum som så klart också går i grått precis som resten av huset. Kudden har jag haft där tidigare, bytt ut till en grå ett tag men det blev för mycket så nu ligger den där igen, i väntan på att jag ska hitta något roligare.

Foto Purple Area. Lampa från Delta Light, sängbord Componobili från Kartell (som vi har fler enheter av, använder sådana som skrivbordshurtsar och förvaringspelare i hallen också),  kuddar från Ilva och Himla och den stickade pläden är faktiskt helt ny och köpt på Inreda Utreda.


3 kommentarer:

110 kvadrat sa...

Mkt vackert! Älskar väggen!

Elin | Draumesidene sa...

Lekkert!

e

17doors sa...

Snyggt, och jag håller med bloggänget, mera bilder från ditt eget hem. Och grattis till sex år. Det är verkligen imponerande!
Ulrika

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...