"" Purple Area: Julfint med grönt, vitt och glas

måndag, december 17, 2012

Julfint med grönt, vitt och glas

Den här helgen hade jag tänkt jula till det lite hemma, men som så ofta går helgen alldeles för snabbt. Julbord på Sofiero på lördagen och filmen Skyfall med grabbarna på söndagen tog mer av tiden än jag hade tänkt mig. Så det bidde inte mycket mer än några tända ljus på söndagskvällen. Men hade jag haft mer tid skulle jag fixat en gran likt den här i en vas och satt mina nyinköpta hyacinter i glaskrukor. Jag gillar den här rena klara stilen med vitt, grönt, glas och några grenar eller kottar. Så fint!

Här hittar du mina inlägg om julpynt hemma från tidigare år, bl a granen i vas, vita julblommor, julgranspynt, fler hyacinter och ännu mer löknoja.
















































Foto Ikea Livet Hemma

1 kommentar:

17doors sa...

Det är gran i vas som gäller i år :)
Fin vecka, i all stress!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...