"" Purple Area: Elin Klings lägenhet till salu

tisdag, november 26, 2013

Elin Klings lägenhet till salu

Antar att det här är en snackis i hela bloggvärlden men inte desto mindre kul. Elin Klings lägenhet är ute till försäljning, jag har skrivit om den tidigare, se här. Snyggt, snyggt, speciellt det häftiga badrummet i marmor, fast jag tyckte såklart det blev bättre med Y-stolarna vid matbordet. Vill du se mer klicka in hos mäklaren Per Jansson.





























Skärmdumpat från mäklaren Per Jansson.

3 kommentarer:

Ett annat S sa...

Alltså, missförstå mig rätt, lägenheten i sig är superfin, men stylingen?! Om jag hade Elin Klings förutsättningar skulle jag definitivt ha:

- Fixat gardiner i rätt längd
- Hängt NÅGONTING på väggarna (vad som helst!)
- Tagit bort de FASANSFULLA rosorna på den öppna spisen (hej tonårsrum!)
- Adderat en endaste liten sak med färg någonstans (handdukar i badrummet,kökshanddukar, skål med citroner - vad som helst)
- Gjort rent spishällen (!)
- Fixat avskavd färg från badrumsdörren

Och sen… Vad i hela fridens namn - står badrumskommoden precis framför en öppningsbar dörr??? Då går det ju inte att passera igenom dörren som vetter mot kristallkronan i alla fall. Skumt.

purple area sa...

S, själv har jag alltid tyckt om rum som är nästan tomma, men i stort håller jag ändå med dig. Allt utom möjligtvis det där med färg och citroner.
Missa inte att kika på hur den såg ut innan, via mitt tidigare inlägg: http://purplearea.blogspot.se/2011/03/hemma-hos-elin-kling.html

/Susann

Åpent^hus sa...

vakkert

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...