"" Purple Area: Neutraler finast just nu

torsdag, november 14, 2013

Neutraler finast just nu

Jag har snöat in så på neutrala färger, det bär mig nästan helt emot just nu att ens bara tänka på färg. Gillar framförallt beige och grått tillsammans. Det hade jag inte alls kunnat tänka mig för några år sedan, nu tycker jag det är hur snyggt som helst. Gillar också den här blandningen av 'snygga' tillsammans med 'fula' detaljer som fönstret i bakgrunden. Soffan är Piero Lissonis Alphabet.


























Foto Fritz Hansen

3 kommentarer:

maria westerlund sa...

Håller helt med! Kunde inte tänka mig den kombon tidigare och nu, just nu, inreder jag ett privat vardagsrum just i dessa färger. Snyggt!

purple area sa...

Maria, låter som om det blir jättefint!!

/Susann

Nilla Tankebubblor sa...

Jag håller med dig! Jättesnyggt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...