"" Purple Area: Vindåkra Gård

onsdag, augusti 12, 2009

Vindåkra Gård

Ibland när jag kommer in i en butik så kan en känsla av välbefinnande och lugn komma över mig, nästan som om jag befann mig på ett spa. Allt är vackert och harmonierar och man vill förflytta hela inehållet till ens eget hem eller åtminstone hålla kvar känslan för att se om det går att överföra. Då är det en bra butik. Och de är inte många. Vindåkra Gård utanför Malmö är en. Har du möjlighet - besök den, det är inte mycket prylar men några få väl valda och sen finns där ett härligt fik också. Bilderna kommer från deras hemsida.



5 kommentarer:

EN INREDOHOLIC sa...

Så himla mysigt det är där!! Underbart!!

Hoppas solen lyser på dig neråt !

KRam
jannice

Malin sa...

Det där läste jag om i Sydsvenskan. Har dessvärre inte lyckats ta mig dit. Det ska det bli ändring på. :-)

K sa...

Tack så jätte mycket. Härligt att di trivs på Vindåkra. Välkommen åter.

Hälsningar Vindåkra tjejerna

irini sa...

Mycket, mycket mysigt härligt litet fik, och jättemysig butik med massor av härligheter!!

Irini

Mia sa...

jag älskar såna här tips! dagsutflykter är det bästa som finns.

hoppas du haft en bra sommar
kram Mia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...