"" Purple Area: Krysantemum, usch eller...

söndag, oktober 28, 2012

Krysantemum, usch eller...

Idag fick jag riktiga höstkänslor och gick ut och klippte några grenar med höstvissna löv. Köpte också ett gäng orange krysantemum, ja ja jag vet, det är inte de snyggaste blommorna. Jag tillhör nog dem som egentligen aldrig gillat krysantemum, men de är egentligen underskattade. De är både hyfsat billiga och står länge. De blir också rätt fina om man klipper ner dem till små buketter. Så här blev det i alla fall, i all sin enkelhet. Några små pumpor fick jag också med mig hem, men det blir ett annat inlägg.













































































Foto Purple Area

3 kommentarer:

Proforma - Irene sa...

Jag har faktiskt börjat gilla krysantemum mer och mer och särskilt för att de står så länge, de brukar hålla sig ett par veckor. Och jag har köpt både dom du visar men även de stora.

Maria sa...

Tittar in och önskar dig en underbar söndagkväll och bra start på nya veckan.
Kram från Maria ♥

Lisa sa...

Krysantemum är ju jättesnyggt, det ser jag ju nu. Du har ett fantastiskt hem
Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...