"" Purple Area: Mitt och Daniellas reportage i MB

fredag, november 14, 2014

Mitt och Daniellas reportage i MB

Idag har jag och Daniella Witte ett hemma-hos-reportage med i Metro Bostad. Ett riktigt snyggt hem i Lomma som går i den vita stilen men med många dekorativa detaljer. Kul att kunna komma tillbaka till sin gamla arbetsplats med ett reportage, jag jobbade ju tidigare på MB som redaktör, men slutade i somras. Nyfiken och vill se fler bilder? Kika på nätupplagan här.




Foto Daniella Witte

5 kommentarer:

Ingmarie We sa...

Fint reportage i Metro Bostad! Läse också om Linda Lomelino där! Ha en skön helg.

Proforma - Irene sa...

Jättefint, både reportage och hem! Blev så förtjust i mattan vid soffan, vet du var den kommer från?

purple area sa...

Ingmarie, kul att du gillar det, ja min gamla kollega Tina skrev om Linda. Hoppas du får en skön helg du med!

Irene, den är vad jag förstod från Ikea!

/Susann

Daniella Witte sa...

Jag fick tag i en tidning i går. Kul att se det och texten tyckte jag du fick till riktigt bra.

Roligt att samarbeta med dig, Susann. Det får vi göra fler gånger. Kram Daniella

purple area sa...

Daniella, kul att du gillade texten, jättekul att jobba ihop. Ser gärna att det blir fler gånger!

Kram

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...