"" Purple Area: Tips från Domino om livet på liten yta

söndag, juni 17, 2007

Tips från Domino om livet på liten yta

Amerikanska Domino har en kul serie med hela 29 mer eller mindre tokiga tips på hur man ska lyckas på liten yta. Vad sägs om att ge öppen spis och tv dubbelfunktion genom att placera teven i spisen och sätta på en dvd med eldflammor eller att helt sonika ställa sängen mitt i vardagsrummet för att skapa extra sittplatser eller (min favorit) att använda sig av symmetri för att enhetliggöra rummet (?). Ok, en del tips är faktiskt inte så dumma. Klicka in här för att se alla råden, var och en med tillhörande demonstrativ bild.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder. Ska nog surfa in och läsa de där tipsen. Kram.

Anonym sa...

Nu kommer jag bli sittande en stund TILL - fräckt! :D

Anonym sa...

Tack för ett bra tips! Får läsa vidare i kväll :-D

Anonym sa...

åhh tack för kommentaren!

min bakgrund har jag ritat o designat själv - kul att du tycker om den!
kram!

n o r d i n g å r d e n sa...

Nu var det ett tag sedan jag kikade in i din smakfulla och vackra blogg men mycket fina tips och bilder!! Ett nöje att klicka sig neråt här ; ) Ha en bra sommarvecka!! Mari.

Anonym sa...

Det var ett kuligt tips:)
Ha en fin kväll.
Mvh Lallis

Anonym sa...

Vad kul! Måste in o kika, sånt här gillar jag! Det är så inspirerande... Du är så inspirerande...

Ha en fin kväll!

purple area sa...

Tack för alla snälla kommentarer, jag blir så glad!

Anonym sa...

Stalin ovanför sängen...?

purple area sa...

Hannele, ja, det var ett tips med kommentaren: Var humoristisk, visa udda föremål tillsammans eller rotera avsiktligt för att hålla rummet fräscht och mindre plottrigt (min egen översättning). Kan de mena att om du har humoristiska inslag i rummet(Stalin??)så tittar folk på dem och inte på all röra runt omkring.

Jen of MadeByGirl sa...

SO BEAUTIFUL, i love DOMINO!
www.madebygirl.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...