"" Purple Area: Höstfixande

söndag, september 16, 2007

Höstfixande

Nu när det är höst kan det vara trevligt att fokusera inomhus igen och kanske fixa till lite. Här är några sovrum som kan ge idéer om man fundrar på att göra om just sovrummet. Blandade bilder från Homes and garden, Marie Claire Maison, Sarah Kay representation, Point Click Home.

When it's autumn it's time to go inside again and maybe redecorate. Maybe these images of bedrooms can give you some inspiration in case you're in the mood for changing the bedroom.







7 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Mysigt, men ser inga böcker...

Anonym sa...

Underbara bilder! Jag har sett fler och fler "himmelsängar den senaste tiden. Till och med IKEA har en modell...

Affinity sa...

lovely photos! these inspiration photos will come in handy coz i am in the midst of redecorating my bedroom:) thanks for sharing

Anonym sa...

Ett sovrum utan böcker är som kaffe utan grädde :)

Anonym sa...

jag gillar verkligen det första sovrummet, nummer fem och nummer sju. det är mina färger och min sti, helt klart. jag gillar verkligen sängstommen/himlen på bild fem. så vill vi ha när vi har ett större sovrum i framtiden. : ) trevlig måndag till dig!

/ Nelly - http://donotletitfade.blogg.se

Anonym sa...

Love this post, great looking photos.

Johanna sa...

Härliga bilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...