"" Purple Area: Så här blev det på Hansa Compagniet

fredag, september 28, 2007

Så här blev det på Hansa Compagniet

Ni kanske minns att jag berättade om 15-års jippot på Hansa Compagniet i tidigare inlägg. Tre inredare fick i uppdrag att inreda var sin monter med husets produkter. Jag fick i uppdrag att inreda ett kombinerat sovrum/badrum. Det var ett jättekul projekt även om det var lite begränsade förutsättningar, t ex fick man inte måla eller tapetsera den stora väggen. Utställningen har blivit förlängd så montrarna är kvar t o m söndag. Bilden är min egen.

Do you remember my earlier post about a project in a mall. Well... this is it.. I showed a bed and bathroom. It was a really fun project that I wouldn't mind doing again. The image is my own.


15 kommentarer:

Anonym sa...

Så läckert det blev! :)

Annica Lindeberg sa...

Åh, vad fint det blev! Det måste ha varit jättekul!

Anonym sa...

Superfint. Mattan i vardagsrummet var jättefin och målningen likaså.
Varifrån kommer mattan?

purple area sa...

Catarina, jag har bara inrett bad/sovrummet. Vardagsrummet inreddes av Endra. Mattan var deras egen. Om jag träffar Endra när vi river montrarna på söndag så ska jag fråga. Du kan annars klicka in på deras hemsida och skicka ett mail.

Anonym sa...

Wow, great colors. I tried to find the swedish magazine you were in, but here in SF they only sell the french one. Too bad, I would loved to have seen it.
Have a great weekend.

Anonym sa...

Ditt rum var det finaste! Gillade det massor. Kul idé och återigen roligt att du fick vara med :) Tack för bilderna.

Tjohalia sa...

Oj vilken rolig utmaning och vad fint det blev! Trevlig helg!

Anonym sa...

I verkliga livet lever många med begränsade förutsättningar (man får inte måla eller tapetsera i en hyreslägenhet oftare än vart 4:e år, inte alls om man flyttar till en nytapetserad lägenhet).

Anonym sa...

Det blev riktigt bra tycker jag. Den typen av montrar är svåra då de ofta är begränsade i storlek och/eller färg. Är det lyktan från Broste?

Affinity sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Affinity sa...

beautiful! and i love that candle lantern on the floor and the pile of books at the corner! its nice how the little things add to the whole flavor.

purple area sa...

Åh, vad mycket snälla kommentarer -TACK! Thanks for all your nice comments!

Robyn, hopefully I can publish the images here on the blog soon.
Hannele, ja där har du ju en poäng.
Charlotte, ja lyktan är den som jag bloggat om tidigare.

Anonym sa...

Det blev ju jättebra...jag gillade det nedersta rummet allra mest!

Nelly sa...

Hej!

Det blev riktigt snyggt, alla tre montrar. Jag gillade din bäst faktiskt. : ) Bara en fundering, var det ngt tema på montrarna. Började fundera om temat var rött eller liknande eftersom alla ni använde er av den färgen en del. Kul!

Hoppas dagen varit bra! : )

purple area sa...

Nelly, kul att du gillade det. Nej, det var inget tema på det sättet utan bara att vi tilldelades olika typer av rum. Att färgerna blev så lika är en slump!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...