"" Purple Area: Lite bilder från min trädgård

måndag, september 03, 2007

Lite bilder från min trädgård

Innan sommaren är över tänkte jag visa några bilder på hur min trädgård såg ut när den var som grönast och finast. Jag tog lite bilder så att man kan använda vintern till att begrunda vad som skall flyttas, delas, ändras och förnyas. Bilderna är mina egna och alltså därefter.

Before the summer is over I want to show you my garden when it looked at it's best. I took a few pictures to use during the winter so I can think about what to move, split or change next spring.


7 kommentarer:

Julie at Belle Vivir sa...

Wow... your garden is just gorgeous. Enjoy until that ugly winter comes up.

Annica Lindeberg sa...

Din trädgård ser verkligen fin ut! Och vilken bra idé att ta kort för att veta vilka växter du skall dela, flytta etc. Det ska jag tänka på till nästa säsong! Ha det bra!

Hannele på Hisingen sa...

Underbara bilder, pilbollen var fråck.

Affinity sa...

wow.. your garden is beautiful. and it looks big! i'm so jealous.

Anonym sa...

Oh it's just gorgeous. Nice job, I like the decking with the stones and the plantings you chose.

purple area sa...

Julie, thanks I will. Ugly.. I sometimes think that it was never ment that anyone should live in this country except for the moose maybe, but then the summer comes..
Annica, jag har väl stått där på våren och kliat mig i huvudet en gång för mycket.
Hannele, kul att du gillar min boll.
Affinity, thanks for your kind words!
Robyn, thanks I'm happy to hear that you like it.

Spirande grönt - sa...

Hittade detta gamla inlägg och var bara tvungen att skriva en kommentar:)

Vilken vacker trädgård du har! Den ser vilsam och härlig ut.

Rebecca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...