"" Purple Area: Inspiration - blått

onsdag, april 02, 2008

Inspiration - blått

Blått är en härligt intensiv färg, lysande vacker ihop med vitt och spännande ihop med andra blå nyanser. Ljuslistdioder att lägga ovanför en garderob som på bild 3 har jag precis köpt till mina barns rum, finns på IKEA. Bilder från Chris Everard, JJLocations, Martin Cederblad.

Blue is a very intensive colour, bright and beautiful together with white and exciting with other blue shades. Images from Chris Everard, JJLocations and Martin Cederblad.




5 kommentarer:

Anonym sa...

the first picture is incredible!!!!

Hannele på Hisingen sa...

Mycket blått har vi, undomarna har tapetserat själva, jag ska piffa upp med lite orange...

Piffa och Puffa sa...

Egentligen gillar jag inte blått men med rätt inredning blir det superfint. Måste fråga dig som har blogspot hur man gör för att få ramar runt bilderna? Är ny med blogspot och alla gör så fint med texter och ramar och jag har inte en aning om hur man gör.
Kram Anette

Unknown sa...

Åh, jag blev förälskad i tapeten på den andra bilden. Någon som kan gissa var den kommer ifrån?

purple area sa...

Nay-k, I think so too, it's the blue together with white I guess.
Hannele, det låter fint.
Piffa&Puffa, när du väljer en mall (template) och då finns redan ett automatiskt upplägg för text och bilder. Jag har den första vanliga, tror den heter Minima. Nackdelen är att bilderna blir små och kan inte ligga i bredd. Man kan gå in och ändra i programeringen, men jag tycker det är krångligt så jag har inte brytt mig om det.
Veronica, vet inte var den kommer ifrån. Återkommer om jag stöter på den.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...