"" Purple Area: Japaninspirerat på terrassen

söndag, april 27, 2008

Japaninspirerat på terrassen

Det är inte så dumt att köra med ett tema även på terrassen, det blir lite mer effekt då. I Sköna Hem visar de hur man kan få det mer harmoniskt och vilsamt genom att lyfta in en strikt japansk känsla. Med endast ett fåtal färger, framförallt svart, tillsammans med sten och vatten blir det gröna uterummet något speciellt.

You can use a theme even in the garden. It can be this pieceful and beautiful with a japanese theme. Images from Sköna Hem.



8 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

ooo I LIKE!!!!!

OOo såå ljuvligt!!!!

Så skulle jag vilja ha ju!!!

Kram Millan!!
Ha en trevlig Vecka!!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ooooo I LIKE!!!!!

så vackert, så harmoniskt..så skulle jag vilja ha!!!

Anonym sa...

I love this style of garden.

Anonym sa...

Vilket vackert uterum - det tilltalar mig verkligen!

Tjohalia sa...

Så snyggt, det temat skulle jag gärna vilja ha om jag ägde en terass.

Jag håller på att uppdatera min blogglista, skulle det vara okej om jag länkar till dig? Kram Sandra

purple area sa...

Millan, vad kul med någon som blir jätteglad och inspirerad, hoppas det blir så här då.
Sté, I'm happy you like it too.
Knyttet, visst är det tjusigt i sin enkelhet.
Tjohalia, jo det kräver en terass förstås, men någon gång i framtiden kanske...
Naturligtvis får du länka, bara jättekul.

Hannele på Hisingen sa...

å, jag gillade allt japanskt, förr i tiden, men funkar dåligt med fyra barn...

Annika sa...

Vackert och harmoniskt! Fina inspirationsbilder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...