"" Purple Area: Grå grå krukor

tisdag, september 28, 2010

Grå grå krukor

Grå krukor och gröna växter är ett vinnande koncept som funkar både utomhus och inomhus. Belgiska Atelier Vierkant håller sig till en gråskala från beige till mörk grå i sina krukor. Riktigt snyggt att blanda. Formerna är raka eller runda, enkla utan för mycket dekorationer. Min stil mitt i prick. Gillar gröna växter och lite grövre krukor i enkel form. Tror visserligen inte att just de här går att köpa i Sverige, men inspirationen kan man ta åt sig och kanske hittar man något liknande. Bilder Atelier Vierkant, via DesiretoInspire.


When it comes to pots and plants, grey and green always works. These inspiration images are from Atelier Vierkant. I like the simple shapes of the pots and the colours from beige to grey. Also beautiful to mix. Via Desireto Inspire.

8 kommentarer:

Lotta Sultan sa...

vackert med gräset!

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Woaw!

Otroligt snyggt inredd gård också!

Ha det fint! kram Hillevi
PS UTLOTTNING HOS MIG! Kom in och pröva lyckan vetja!

Mrs. b sa...

Så många fina krukor! Jag tycker ett problem med krukor är att dels bestämma sig (det finns ju så mycket fint), men även sen när man bestämt sig men inte kan hitta det man söker... :-)

Margareta, ägare t o m 2014 sa...

Så snygga !!!

Carola Mitt gröna lilla rum sa...

Snygga krukor och gården var snyggt inredd!

Att se livet från solsidan sa...

Vilka snygga krukor...stor vill ha faktor.

//Anna

Anne sa...

riktigt snygga krukor! Och det är så fint med gräs och långa vippor.

Nanna sa...

Grymt snyggt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...