"" Purple Area: Nya blickfång

fredag, september 17, 2010

Nya blickfång

Just nu springer jag runt här hemma och flyttar på saker, grupperar om, försöker skapa nya intressanta blickfång. Lite förändring. Det är så tröttsamt att alltid se samma dekorationer stå på samma ställe. Men jag känner inte att jag lyckats riktigt än, det är inte helt lätt. Det kräver lite energi och nya idéer. Vill helst handla nytt egentligen. Jag gillar framförallt glasvaser med blommor, kvistar, grenar m m. Har massor av glasvaser men så klart inte den rätta. Bilderna nedan kommer från fotograf Hallie Burton.


I want to rearrange my decorations at home. Need some change and something new. I love glass vases of all kinds, with flowers, green leaves, twigs etc. I have a lot of vases, but at the moment not the right one. This arrangement looks great though. Images from photographer Hallie Burton.

4 kommentarer:

aleksandra stabrawa sa...

I love this paint.... or blackboard...?:)
greetings!

Unknown sa...

Jag håller med, men ibland så händer det ...att man får till det.
En ny vas här och där och vips så är det klart:)

Jag gillar också glas vasgrupper med kvistar i,
börjar känns rätt nu när vi går mot hösten.
Och SNYGGT är det också.

Trevlig helg!
Annaleena

Tankar från Trädgårdsmästarn; Hillevi sa...

Jooo, man känner igen sig...;-)

Angel.Pearls sa...

Glas är allid lika fint! Ha en skön helg/Eva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...