"" Purple Area: Gråsvart även hos Mateus

tisdag, september 07, 2010

Gråsvart även hos Mateus

Nu kan jag snart börja kalla den här veckan för murriga veckan för jag är fortfarande inne på det gråsvarta. Även Mateus har i sin nya kollektion använt sig av grått och lila mot svart bakgrund. Kanske jag hade hoppat när det gäller det alltför snirkliga men färgerna, fjärilarna och det ruffa bordet med bänkar gillar jag. Bilder från Mateus.


I'm so much in to this black and grey combination right now and so are Mateus. This image is from their new autumn collection.

6 kommentarer:

detail style your home sa...

Jag gillar kombinationen det raka mot det snirkliga

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vilken annorlunda och härlig färg!

ABE sa...

Nydelig bord!

Randiga Tråden sa...

Så snyggt det är.

Lilla Blanka sa...

Hej goa Susann!

Gillar det rustika bordet och färgerna men är inte mycket för krusiduller precis som du säger.

Gillar verligen inspirationsbilderna i förra inlägget från Sia. Hilmla coolt med griffeltavlorna//cafékänslan och muggarna med text, och de svarta stolarna :)

Kram och ha en fin vecka!
Mia

Hemmarikets Charlotte sa...

Vill du veta en hemlis? Jag har svårt för de dova färgerna. Hur skall det här gå när allt just nu ser ut så här. Hugaligaen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...