"" Purple Area: Nytt från Mr Perswall

torsdag, september 02, 2010

Nytt från Mr Perswall

Nyheter från Mr Perswall - Destinations - handlar om 'färden från paradis till storstad via labyrinter under jord och oupptäckta gathörn'. Bilderna är pressbilder.


För er som är intresserade av diy finns det ju även en del tips att ta åt sig t ex vykorten runt dörrkarmen kan ju inte vara så svårt att skapa själv av gamla vykort eller lapptäcket av stadsbilder i svartvitt vilket borde vara enkelt att printa ut bilder från internet om man har tillgång till en hyfsad skrivare för A3 format och sen bara klistra upp.

News from Mr Perswall - wallpapers called 'Destinations'. If you are into diy you can get some ideas here. The door with postcard is not too hard to do yourself with your old postcards and the wall with black and white city images you can easily make with an office printer, images from internet and some glue.

7 kommentarer:

[room] by sofie sa...

När jag såg bilderna vill jag tapetsera alla rum jag har ;) Min favorit blir bokstavstapeten i arb.rummet!!!

KRam SOfie

purple area sa...

Så kul. Min första tanke när jag såg dem var faktistk att det här är något för Sofie.

Helena sa...

I like the white city images...

Niklas sa...

Riktigt läckra tapeter! Inte någon som råkar veta vem som tillverkar golvlampan som är på andra bilden till höger (den med stadsbilderna på tapeten)?

Niklas sa...

Foscarini för Diesel "Fork" hittade jag att det var efter en stunds intensivt googlande. Visste att jag sett den förr...

purple area sa...

Niklas, ja det där redde du ju ut bra själv.

Jen of MadeByGirl sa...

WOW that wallpaper with the typography is pretty NEAT! :)))

www.madebygirl.com
madebygirl.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...