"" Purple Area: Nya Ikeakatalogen 2012 är här

torsdag, augusti 18, 2011

Nya Ikeakatalogen 2012 är här

Idag var det dags för den nya Ikea katalogen 2012. Vi var där på pressvisningen och lyssnade på hela idén om Kvadratsmart och kikade på de utställningsmontrar som byggts upp på temat. Det handlar om livet på liten yta, dvs bra förvaring och multifunktionella ytor och möbler. Bravo för framsidan Ikea - ursnygg! Katalogen hittar du även på nätet.



Så här såg det ut i de montrar som byggts upp. Lägg märke till fototapeten i sovrummet. Det var olika fototapeter i varje monter som föreställde olika Malmömotiv.

Foto Purple Area

5 kommentarer:

Daniella Witte sa...

Kul att se! Jag var med och byggde upp dessa kvadratsmarta lyor innan jag slutade. Ett super roligt projekt med en massa fiffiga lösningar.

Ser fram emot att få bläddra i katalogen!

Kram Daniella

Anonym sa...

Hej!

Nu när vi är många som börjat jobba efter semstern kan du väl ge lite tips på hur man bäst stajlar till sitt arbetsrum. Oftast är det ju ganska basic möbler men jag är övertygad om att det går att göra mycket med annat. Snälla jag behöver hjälp med inspiration!

Tusen tack!

purple area sa...

Daniella, vad kul, det visste jag inte. Förstår att det måste varit ett jättekul projekt. Det blev jättebra!!

Anonymous, kanske dyker det upp något här på bloggen. Så länge kan du kika på kategori skrivbord. Där finns också en del. I Metro Bostad som kom ut igår har jag bl a tipsat lite om vad man ska tänka på när man fixar till sitt hemmakontor. Kika här på nätet: http://www.readmetro.com/en/sweden/metrobostadsweden/

purple area sa...

ska vara:

http://www.readmetro.com/en/sweden/
metrobostadsweden/

Welke.nl sa...

Hello!

Your Ikea-guide looks totally differt from the one we get in holland! How nice to see. You can find a lot of ideas from our new Dutch Ikea-guide on our Lookbook

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...