"" Purple Area: Tre veckor på Metro Bostad och dille på blått

lördag, augusti 20, 2011

Tre veckor på Metro Bostad och dille på blått

Nu har det gått tre veckor på nya jobbet och det är jättejättekul! Ett riktigt drömjobb för någon som mig. Gör det som är roligast av allt och får dessutom betalt. Toppen helt enkelt! Men det går snabbt och jag har fått lära mig att sätta fart och inte sitta och slipa på detaljer i evighet vilket jag gärna gör om jag får chansen. Än så länge har jag inte gjort något hemma-hos-reportage men det kommer förhoppningsvis. Så har du något bra tips på något fint hem i Skåne så hör av dig, min mailadress hittar du i högerkanten. Här hittar du länken om du vill läsa Metro Bostad på nätet.


Blått har gripit mig igen, gillar det helt enkelt på nytt!

Three weeks at my new work and it is really really fun. Do what I love most and get paid. Could it be better. Lovely blue, I just have a thing for it once again!

7 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så kul att du trivs! Härliga blåa bilder. Kram Johanna

Anonym sa...

Que lindo trabalho!

Unknown sa...

great electric blue shade :)

Sissi sa...

Vilken nostalgitripp för mig! Var (relativt) ung på 60- o 70-talet, då det var ett "måste" med färg - framförallt brunt och orange, men hade en väninna som hade inrett sitt komb. sov och vardagsrum med enbart turkost och vitt. Turkosa väggar och heltäckningsmatta (högsta mode då) och vita möbler. Woooaw! Kände faktiskt fantastiskt harmoni där och har fortfarande svårt att motstå turkosa färger. Hade t.o.m. en turkos hall en gång. Vet inte vad det kan vara för diagnos på detta?!

Sissi

Sandra | Inspirera Mera sa...

Vad roligt, grattis till det nya jobbet!

Susanne [Snusans inredningsblogg] sa...

Vad härligt att du trivs på nya jobbet. Det verkar ju helt perfekt för dig! :)

Splendid Willow sa...

Jag har en blå byrå.... Ha! (:

Hoppas att allt är väl!

Kram

Mon

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...